<< September 2017 | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 >>

スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

- | permalink | - | - | pookmark |
<< マイコの痛み | main | Q&A >>

unbreakable

「invincible」一曲目

シングルカットする予定をソニーが直前でyou rock my worldに差し替えたことで有名。

 











Now I'm just wondering why you think
that you can get to me with anything
君が簡単に僕を自分のものに出来ると思っていることが
不思議でならないんだ
seems like you'd know by now
When and how I get down
君は僕の堕としかたをわかってると思い込んでるんだろう?
And with all that I've been through,
I'm still around
僕はいままでいろんな目に遭ってきたけど
こうやってまだ生きてるんだけどな

Don't you ever make no mistake
下手な真似はしない方がいいよ
Baby I've got what it takes
ベイビー、僕には君のやり方は通用しないのさ
And there's no way you'll ever get to me
僕が君のものになるなんて大間違いだよ
Why can't you see that you'll never ever hurt me
君に僕を傷つけることなんてできないってことがわからないのかい?
'cause I wont let it be, see I'm too much for you baby
ほっといてくれないかな、僕は君の手には負えないよ、ベイビー

You can't believe it, you can't conceive it
君には信じられないし、納得できないだろう
and you can't touch me, 'cause I'm untouchable
君には僕に触れることはできないよ、僕には手出しできないのさ
and I know you hate it, and you can't take it
君にはそれが我慢ならないんだろう、君の手には負えないのさ
You'll never break me, 'cause I'm unbreakable
君に僕を壊すことはできないよ、僕は柔な男じゃないからな


Now you can't stop me even thought you think
that if you block me, you've done your thing
僕の目の前に立ちはだかって、独り占めしたつもりになっても、
立ち止まったりなんてしないんだ
and when you bury me underneath all your pain
君の苦しみの巻き添えにして僕を葬り去ろうとしたって
I´m steady laughin', while surfacing
僕はそこから這い上がって大声で笑って見せるさ

Don't you ever make no mistake
下手な真似はしない方がいいよ
baby I've got what it takes
ベイビー、君のやり方は通用しないんだ
and there's no way you'll ever get to me
僕が君のものになるなんて大間違いだよ
Why can't you see that you'll never ever hurt me
君に僕を傷つけることなんてできないってことがわからないのかい?
'cause I wont let it be, see I'm too much for you baby
ほっといてくれないかな?君の手には負えないよ、ベイビー



You can try to stop me, but it wont do a thing
僕を止めようとするのかい? 別にいいけど
no matter what you do, I'm still gonna be here
そんなことしても全く構わないさ、僕はここに居続けるからね
Through all your lies and silly games
君がどんなに嘘やバカバカしいゲームを続けたとしても
I'm a still remain the same,
僕はずっと今のまま、同じでいるつもりさ

I'm unbreakable  
僕はそんなことで壊れたりしない











MICHAEL JACKSON 訳詞 | permalink | comments(0) | trackbacks(0) | pookmark |

スポンサーサイト

- | permalink | - | - | pookmark |

この記事に対するコメント

コメントする









この記事のトラックバックURL
http://100sikikannon.jugem.jp/trackback/149
この記事に対するトラックバック